Den čtrnáctý, cesta domů

06.06.2019

Dnes nás čekal náročný den, to co jsme za 13 dní projeli až sem, jsme měli zpět zvládnout během 16. ti hodin. Trochu s obavami jsme čekali na domluvené auto, protože kdyby nepřijel, tak by jsme měli velký problém dostat se včas na letiště. Přijel dokonce o chvilku dřív, měl sice prasklé přední sklo, a batohy se nám málem nevešli do kufru, ale to nám bylo celkem jedno. Ještě jedno překvapení nás čekalo, když jsme cestou viděli partu metařů jak v šest ráno ručně zametají hlavní silnici. Město ještě spalo takže těch 16 km na letiště řidič zvládl za necelou půlhodinku, jel s námi opatrně. Na letišti jsme zaplatili domluvených 400 Rublů a šli se zbavit batohů. Odbavení proběhlo v pohodě a mohli jsme si dát v klidu kávu. Prošli jsme bezpečnostní kontrolou a v 8:05 jsme odletěli směr Moskva. Cesta byla dlouhá a né moc pohodlná, sedět na jednom místě 6,5 hodiny není moc dobré. Ale nějak jsme to přežili a v 10:30 jsme byli v Moskvě. Odlet do Karlových Varů byl až v 15:50 takže jsme měli trochu času, našli jsme si tedy úschovnu zavazadel a šli najít odletovou halu a místo odbavení, když nám bylo jasné kam jít, opustili jsme letiště a v nedaleké jídelně se dobře najedli. Bylo docela parno tak jsme se rozhodli zbývající čas strávit v chládku přilehlého parku. Po příchodu na letiště už vše proběhlo standartně, a bez problémů, ještě jsme si prošli velkou bezcelní zónu a s malým spožděním nás autobus odvezl k letadlu. Let trval 2,5 hodiny a tentokrát nám připadal krátký. Na letišti v Karlových Varech jsme si ještě pěkně počkali na batohy, pak už jsme jen prošli bezpečnostní kontrolou a byli jsme doma. Jen druhý den jsme byli, zblblý časovým posunem, vzhůru ve 3 ráno a nevěděli co dělat. Trvalo to týden, než jsme se s tím srovnali.